dimarts, 11 de setembre del 2018

La saviesa del mirall


Primera llei del mirall
Tot el que em molesta, m'irrita, em fa enfadar o em posa furiós de l'altre, el que jo voldria canviar d'ell, ho tinc dins meu.

Segona llei del mirall
Tot el que l'altre em critica, em combat, vol canviar en mi i amb la qual cosa em fa mal, en realitat em pertany. És una cosa que encara no tinc resolta,  un tema pendent, perquè jo el treballi.

Tercera llei del mirall
Tot el que l'altre em critica i em recrimina, el que vol que jo canviï, però sense aconseguir que em toqui o em afecti, és una imatge pròpia de l'altre, és el seu caràcter, la seva manca projectada en mi.

Cuerta llei del mirall
Tot el que agrada de l'altre, el que estimo d'ell, ho tinc jo també, està dins meu i l'aprecio en els altres. Em conec en els altres i en aquest punt em fonc amb l'altre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada