dijous, 16 de juny del 2022

El dibuix de la família


La mestra de la meva filla ens va convocar urgentment a l'escola. Li vaig preguntar a la meva filla que havia passat i em va dir, amb llàgrimes als ulls, que a la mestra no li va agradar el dibuix de la nostra família.

Quan vam arribar a la reunió, hi havia la directora, la consellera de l'escola i la mestra. Em van cridar tantes persones per un dibuix que va fer la meva filla. La mestra amb cara de preocupació i molt pensativa, ens va mostrar el dibuix explicant-nos, al meu marit ia mi, que els havia demanat als nens que dibuixessin a la família mentre feia alguna cosa junts. Hi havia un silenci total i tots els ulls posats en nosaltres.

Vaig agafar el dibuix a les mans, i vaig dir a la mestra què... en efecte, durant les vacances d'estiu, tots vam fer un busseig junts a Santo Domingo! Vaig entendre que no seria Picasso, però jo vaig trobar bonic el seu dibuix!


De vegades ens afanyem a pensar i jutjar sense preguntar! Això és un greu error!
La clau a l'harmonia és la COMUNICACIÓ.

Traducció del text compartit per TodoPositivos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada